خبرهای داغ:
با حضور استاندار همدان صورت گرفت؛

 آغاز عملیات اجرایی پروژه ١٢٠ واحدی طرح نهضت ملی مسکن بهار+تصاویر

همدان- به مناسبت هفته دولت با حضور استاندار همدان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی عملیات اجرایی پروژه ١٢٠ واحدی طرح نهضت ملی مسکن بهار آغاز و پروژه‌های عمرانی شهرستان بهار افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
کد خبر: ۹۵۳۶۵۹۸
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با ششمین روز از هفته دولت با حضور قاسمی فرزاد استاندار همدان، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان بهار و جمعی از مدیران کل استانی و رؤسای ادارات اجرایی شهرستان، فاز دو تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنایع غذایی با مجموع ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار و ظرفیت تصفیه ٣٠٠ متر مکعب به بهره‌برداری رسید.

همچنین عملیات اجرایی احداث ستاد مرکز بهداشت بهار با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار کلنگ‌زنی شد و زمین چمن مصنوعی مدرسه آیت الله بهاری با اعتباری بالغ بر ۱.۵ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۱۱۵۲متری با مشارکت بخش دولتی و خیرین همزمان با ۷۷ زمین چمن مصنوعی درون مدرسه‌ای استان به صورت نمادین در شهرستان بهار افتتاح شد.

در ادامه نیز  واحد بسته بندی گوشت هادی پیکانی در فاز دو شهرک صنعتی بهاران با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال و با ظرفیتی ۴۵۰ تن با اشتغال ۱۲ نفر به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است، با پیگیری‌های انجام شده، گره چندین ساله تأمین زمین نهضت ملی مسکن در بهار باز شد و عملیات اجرایی پروژه ١٢٠ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهر بهار با حضور استاندار همدان، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان بهار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی آغاز شد.

فرماندار شهرستان بهار در این مراسم گفت: این پروژه در مساحتی به زمین ۵ هزار و ۳۹۵ مترمربع در ۱۲۰ واحد با تأمین ۱۰۰ درصدی پارکینگ در ۶ طبقه مسکونی با ۲ طبقه پارکینگ کلنگ‌زنی شد.

فیض الهی افزود: همزمان با این افتتاح ۱۷هکتار از اراضی شهر بهار برای ساخت فاز‌های بعدی نهضت ملی به نام دولت سند زده شد، همچنین ۵.۵ هکتار از اراضی شهر لالجین در مراحل پایانی الحاق برای مسکن ملی این شهر قرار گرفت و صالح آباد نیز اراضی ساخت مسکن ملی در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفت و به زودی مراحل احداث مسکن ملی در شهر مهاجران به سرانجام خواهد رسید.



انتهای پیام/

ارسال نظرات